Politica de livrare, retur și anulare

LIVRARE
Termen estimat de livrare: 3-5 zile lucrătoare. Sub rezerva dispoziţiilor din Articolul 5 de mai sus privind disponibilitatea produselor, cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastră cu produsul (produsele) enumerat(e) în Confirmarea de comandă până la data specificată în Confirmarea de expediere menţionată sau, dacă data de livrare estimată nu este specificată, în termenul estimat indicat la selectarea metodei de livrare şi, în orice caz, în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data Confirmării de expediere.
Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau zona de livrare.
Dacă, din motive obiective, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite. Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de duminică.
În sensul prezenţilor Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când dumneavoastră intraţi sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită.
În cazul în care comanda de produse nu ajunge la dumneavoastră în timpul de livrare estimat, vă adresăm rugămintea de a ne contacta utilizând următoarele date: numărul de telefon 0769148112 sau adresa de e-mail: office@eternalnature.ro.
În cazul livrării prin curier, în situația în care Clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce reușește să ia contact cu acesta, după care comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul Savurex Mundi , Clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate. În acest caz, adresa de livrare a coletului se va confirma împreună cu un consilier de clienți savurex Mundi, telefonic sau prin e-mail.
În cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzaţi ridicarea coletului şi să ne comunicaţi acest lucru la adresa de e-mail office@eternalnature.ro.
După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conţine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate vă rugăm să ne contactaţi în 24 de ore de la primirea coletului la adresa de email office@eternalnature.ro și să atașați o poză cu produsele sau coletul.
Savurex Mundi nu este responsabil pentru defectele produselor survenite în urma manevrării sau transportului de către curier.
În cazul în care termenele de livrare şi/sau inițializare a comenzii nu pot fi respectate, Savurex Mundi va anunța clientul cu privire la aceste aspecte și cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării, făra ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese indiferent de situația care a generat întarzierea.
Metode de livrare pentru România
a. Curier
b. Livrare la Easybox
c. Poşta Română

TRANSFERUL RISCULUI ŞI AL DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR
Toate riscurile legate de produse (inclusiv pierdere și deteriorare) vor reveni Clientului din momentul livrării, atunci când Clientul sau când o parte terţă desemnată de către Client, alta decât curierul, intră în posesia fizică a produselor.
Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera Clientului numai după ce primim plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare, sau la livrare (aşa cum este definită în Articolul 9 de mai sus), dacă aceasta are loc la o dată ulterioară. Dreptul legal de proprietate asupra produselor va reveni imediat Savurex Mundi dacă rambursăm Clientului orice astfel de plată.

POLITICA PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR

Dreptul de retragere
Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice, conform O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de Client, intra în posesia fizică a produselor.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul este obligat să notifice Savurex Mundi intenția sa de a returna produsele achiziționate printr-o comunicare scrisă la adresa Sânpetru-Mare, nr. 250 sau prin trimiterea unui e-mail la: office@eternalnature.ro, în termen de maximum 14 zile de la primirea produselor.

Efectele retragerii
În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere, trebuie să returneze produsele în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate documentele care l-au însoțit: cutii, etichete, instrucţiuni/alte documente (dacă există) etc.) în termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a notificat Savurex Mundi despre intenția de retragere din contract.

Înapoiem contravaloarea produsului, prin virament bancar, inclusiv costurile livrării , în cel mult 14 de zile de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând dar nelimitându-se la costurile suplimentare de livrare determinate de faptul că un Client a ales altă modalitate de livrare decât modalitatile de livrare standard oferite de Savurex Mundi, achitată de către client, nu se rambursează. Savurex Mundi poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul furnizează dovada că a trimis produsele către Savurex Mundi , fiind valabilă data cea mai apropiată. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
Dreptul Clientului de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care au fost primite. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit după desigilat, dacă nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate, ca sunt cele comandate şi corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputând fi returnate către savurex Mundi si nemaiputând face obiectul dreptului de retragere de către Client.